Tuesday, December 4, 2012

kembar beto kushairy

Assalamualaikum...
Tak ada yang menarik nak cerita cuma tersenyum sorang-sorang tadi bila tengok beto dalam istanbul aku datang.Bukan apa.Ada kawan cakap sebelum ni ,"Eh!muka beto macam muka si dia la(bakal imam)".Tergelak tergolek-golek dengar.Tak kot.Mesti ko salah tengok.So aku dengan rasa tak percaya terus balik rumah laju-laju bukak cite tu."Eh!samela..Dalam fikiran berangan sorang-sorang.Kalau dapat jalan-jalan dengan bakal imam kat Istanbul macam tu lepas kahwin best jugak kan.Mahal tak nak pergi sana ye???

-BETOLISA-

-AJIMFAIZ..hahaha(xde LISA kat sebelah)



SAME KE???:P


SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

No comments:

::jom tengok iklan menarik:)::