Sunday, October 23, 2011

with najwa latiff...

     assalamualaikum dan selamat malam.
cuaca sekarang tak menentu.sekejap hujan sekejap panas.especially malam memang selalu hujan.so, salah sorang yang kene simptom2 demam mestilah aku kan.tekak rase perit gila kot.kawan aku cakap xelok makan strepsils sebab benda alah tu akan menghakis tekak kite.aku terus takut nak makan dah.memang kalo makan benda tu lagi rase perit jer tekak aku.

malam tadi ade pertunjukan town n gown.kalo sape2 xtaw town n gown tu kira mcam perarakan di sekitar batu pahat oleh semua badan uniform,persatuan dan staff2 yang terlibatla.kiranya benda ni diadakan untuk menghebahkan kepada penduduk Batu Pahat yang UTHM akan mengadakan majlis konvokesyen bermula pada minggu hadapan.Aku pun terlibat sekali malam tadi sebagai wakil dari persatuan pelajar awam,PPA.Mana tak demam kan kalau kitorang terpaksa bermandi hujan sepanjang 2.5 km dalam perarakan tu.memang keje gile tapi bile lagi kan nak mandi hujan.dah besau2 ni xda maknenyer nak main hujan.hehehehe.

Malam tu macam2 lah persembahan dorang buat.ada persembahan pancaragam.(owh rindu nak main trombone balik),ada tarian,pencak silat n opkos lakan ade Najwa Latiff.Ingat macam susah nak bergambar dengan dia tapi senang je kot.Die mesra alam je.Malam tu die nyanyi 3 lagu.Cinta muka buku,Sahabat(lagu baru die) and cover Shila Hamzah.Xingat lagu ape,So,harusla bergambar kan.


Klah.ni je kot.Kbai..xde mood nak tulis panjang2 tyme demam  nie..

SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

1 comment:

Azzah said...

wa comeynya najwa..yang lain pun comey jugak

::jom tengok iklan menarik:)::