Sunday, June 12, 2011

dugaan

salam.

setelah sekian lama aku tak hupdate blog,rase macam blog ni dah xbernyawa dah.kesian kat dia.nak buat macam mana.kat rumah takde intenet.harapkan streamyx kat rumah sewe jela.

aku tak tahu apa yang dah jadi kat aku.pening ni.dah berkurun kot.dari aku sekolah lagi aku dah start pening kepala.sekarang ni pon tiba-tiba pening menyerang lagi.aku tak tahu dah berapa kali aku nangis sebab tahan sakit.bukan aku taknak jumpa doktor.paham2 jela doktor hospital kerajaan nie.xcheck apepon.bagi panadol da siap.aku dah paham sangat.pastu boleh tanya kita sakit apa.dia doktor.diela yang kene tengok kita sakit apa.

klinik swasta pulak.memang ok.tapi paham2la.kalo poket kosong xpayahla pergi. sebab tuh dah bape kali aku terbantut nak g klinik.bila dah nak pergi kereta rosakla.macam aritu.ntahla.macam2.aku pon xtaw apajadi kat aku ni.mintak2 janganlah jadi pape.

kla.masih pening.maaf sebab mengarut.xtaw nak luahkan macam mane lagi.:(






SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

No comments:

::jom tengok iklan menarik:)::